marți, 6 martie 2012

Feriti-va de cumparaturi de la Flanco!

E un sfat prietenesc, de om patit. Cand veti avea de cumparat eletrocasnice, nu va lasati amagiti de faptul ca ele sunt mai ieftine - cam cu 100 de lei, pe medie - decat la Domo sau la alte firme de gen. E adevarat, cand trebuie sa iti dotezi o intreaga bucatarie, daca la vreo 3-4 produse economisesti vreo 2-3-4 sute de lei, poti fi tentat. Nu de alta, dar la cati bani ai de dat cand te muti la o casa noua, e bine sa poti economisi dintr-un loc, sa dai in altul.

Am cumparat la inceputul lunii februarie, prin 4-5 februarie, o hota si o masina de spalat vase de la ei. "Vi le livram pana in 29 februarie, chiar mai repede, dar ne luam o marja de timp, cu vremea asta", ne-au spus ei. Nu aveau in magazin hota, era in magazinul din Iasi, dupa spusele lor, dar am fost asigurati ca o cer de-acolo si ne va veni.

Ok, 29 februarie e ok, mai ales ca inca nu hotarasem ce faceam cu mobila de bucatarie. Dar odata ce am dat comanda asta, am inceput sa ne impacientam si sa ne intereseze ce mai e cu produsele noastre electrocasnice. Am sunat sa vedem si ni s-a spus ca masina de spalat vase, care se presupunea ca e in magazin, urmeaza sa vina in curand. Hota mai intarzie.

Ne-am zis ca asta e, sunt in termenul specificat - 29 februarie - desi ne garantasera ca vor veni mai repede. Dar au fost zapezile, hota trebuia sa parcurga drumurile inzapezite din Moldova.

I-am cautat la inceputul saptamanii trecute sa vedem ce e cu obiectele, intrucat sambata - pe 3 martie - ne venea mobila de bucatarie. Ne-au livrat masina de spalat si mi-au spus ca hota va veni si ea marti-miercuri. Niciun semn de la ei, desi mi se promisese un raspuns, fie el pozitiv sau negativ.

Am sunat la telefon joi, cand mi s-a spus ca in niciun caz nu va veni hota, pentru ca Samsung n-a facut livrarea. "Pai si nu aveti nicio parghie asupra acestei firme cu care aveti si dvs. o relatie contractuala?", intreb naiva. Nu stia seful de magazin, dar ne-a zis ca va vorbi cu colegul care se ocupa de achizitii. Si ca vom afla vineri care e soarta hotei. Vineri am aflat ca n-avem nicio sansa o ne fie livrata in ziua urmatoare, cand ne venea mobila de bucatarie si ca probabil mai dura o saptamana. Peste termenul maxim in care trebuiau sa ne livreze ambele electrocasnice.

Vorbesc luni cu o prietena si imi spune ca au patit acelasi lucru in septmbrie, cand au cumparat un frigider tot de la Flanco. Lor li s-a spus ca li se aduce de la Baia Mare. Nu erau zapezi sa ingreuneze transportul si au primit un telefon peste doua saptamani ca nu le-a venit si sa mai astepte. Mai apoi i-au contactat din nou si i-au intrebat daca nu vor un alt model. Prietenii nostri au mers sa-si ia banii inapoi, au cumparat frigiderul de la Domo si l-au avut livrat acasa a doua zi.

Auzind povestea prietenei mele, sun din nou la Flanco. L-am intrebat daca imi pot garanta livrarea hotei, pentru ca am gasit-o la Domo si o pot avea in aceeasi zi. Seful de magazin mi-a zis ca nu mi-o pot aduce in ziua urmatoare si ca vineri, cand a vorbit cu sotul meu, acesta trebuia sa ii spuna ca renunta la hota, CA SA N-O MAI COMANDE LA SAMSUNG.

Intelegeti? Noi AM CUMPARAT la inceputul lui februarie ACEA HOTA SAMSUNG, trebuia sa ne-o livreze pana pe 29 februarie si el a comandat-o firmei Sansung pe 2 martie. Un pachet de nerv,i i-am spus ca imi trimit sotul la magazin sa ii dea banii inapoi.

Asa ca ieri la pranz ne-am luat banii, am mers la Domo, iar acum hota e acasa, asteapta sa fie incorporata in mobila de bucatarie. E adevarat, la Domo costa cu 100 de lei mai mult.

Dupa asa o intamplare am tras urmatoarea concluzie: daca obiectul pe care il vrei nu e in magazin, daca iti spune ca e undeva intr-un punct indepartat al tarii fata de locul din care cumperi - in cazul nostru Iasi, al prietenilor Baia Mare - fii convins ca vor sa te agate, sa il cumperi, iar ca sa ai obiectul livrat acasa trebuie sa te inarmezi cu rabdare si sa iti planifici o marja de cel putin o luna de zile.

Asta e respectul pe care Flanco il arata clientilor. Asa ca sfatul meu prietenesc e: feriti-va de Flanco! Nu de alta, dar noi n-am facut-o atunci cand ne-au avertizat prietenii nostri si, surpriza, am trecut prin situatii identice. Credeti ca e o coincidenta?

38 de comentarii:

  1. Eu am fost sa iau o hota de la Teka. In magazin era vreo 1300Ron, dar persoana mi-a acordat un discount si puteam sa o iau cu 1100Ron.

    Am gasit acelasi model la o firma din Baia Mare cu 480Ron. Am sunat si mi s-a zis clar ca ajunge in 2 saptamani, ca ei n-au stoc si asta e treaba. Avand in vedere diferenta ENORMA de pret am asteptat. Dupa cam 10 zile m-au sunat ca le-a ajuns hota si ca o trimit prin curierat. A doua zi o aveam.

    Concluziile mele sunt urmatoarele:
    1) Foloseste cu cap siteurile de genul compari.ro sau shopmania.ro sau price.ro sau pricer.ro
    2) Cateodata firmele mai mici sunt mai ok.

    PS: Frigiderul si masina de spalat le-am luat din Cora inainte de Craciun cand au avut o promotie de -20%. Cu promotia am "economisit" cam 800Ron si am iesit mai ieftin cu vreo 400Ron ca cel mai ieftin magazin online.

    PPS: Nu am avut intentia de a face reclama la vreun site/magazin.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu sunt patit cu Flanco de doua ori. Cu un Home cinema care s-a stricat dupa cateva folosiri dar am pierdut bonul de casa si nu am mai beneficiat de garantie cu toate ca ma stiau f bine ca l-am luat de la ei si cu un GPS Mio care mergea aiurea rau, opream masina in intersectie si pe GPS imi arata ca mergeam, faceam si stanga eventual, am mers sa-l dau inapoi a doua zi ca nu sunt multumit de el si nu au acceptat pe ca produsul functioneaza normal. Am cerut sa vb cu managerul de departament ca angajatul era cam batut in cap mi s-a spus sa astept ca vine imediat dupa cisca 30min imi spune angajatul ca nu poate sa vina si am ramas cu navigatia. a trebuit s-o resoftez.un circ!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cati bani ti-ai luat de la concurenta pentru povestea asta lacrimogena?!!?!?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai multi decat stii tu sa numeri

      Ștergere
    2. se pare ca doamna are dreptate..fata mea a facut o comanda de nokia lumia 800 care a sosit,fara folie,si cu agenda plina de numere de telefon.....asta inseamna seriozitate???mai bine iau de la emag,s.m.d....sau de la orange..!sunt total nesimtiti...!nu mia dat nimeni bani sa spun lucru asta,e realitatea!

      Ștergere
    3. poveste lacrimogena???unde traiesti???are mare dreptate...si eu am patit cu un player care m-a lasat fara grai de le prima utilizare...am asteptat o luna sa vina din service...si bineinteles ca functioneaza ...EXACT CA LA INCEPUT..."multumesc pentru promptitudine"

      Ștergere
  4. Si eu confirm ceea ce sustine precedesorul meu. Magaznele mici au costuri mai mici si poti cumpara mai ieftin. Este adevarat ca, nici nu au marfa pe stoc (dar daca nu ai vreo urgenta, nu te deranjeaza aspectul).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da..dar vezi tu...exista posibilitatea ca magazinele mici sa se in chida la o saptamana dupa ce ai cumparat tu produsul, si atunci pauza service pauza garantie....

      Ștergere
  5. hota samsung?
    cam ciudat sa iti iei hota samsung..au traditie in hote? nu cred

    RăspundețiȘtergere
  6. uite, mie nu imi pasa nici de domo, nici de flanco si nu vreau sa fiu avocatul niciunui comerciant, fiecare are bubele lui. dar vreau sa iti spun ca mi se pare foarte incorect ca un blogger promovat de hotnews sa aiba derapaje de astea pe baza unor experiente care pot fi izolate. poate ai gasit un salariat lenes, prost (de astia sunt peste tot, zau asa) si atunci era firesc sa ceri sa vorbesti cu superiorii ierarhici pentru a-ti rezolva problema. Dar sa generalizezi in felul asta si sa arunci cu kkt indemnand oamenii sa fuga de astia de pe o pagina de hotnews, zau asa...
    (sper ca nu voi primi o replica de genul "e blogul meu si fac ce vreau" pentru ca sunt multi care nu ti-ar citi nici macar titlurile daca nu ai fi pe hotnews)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact acesta e raspunsul, Doina. e blogul meu personal. HN preia ce vrea din el. cat dspre cititori, nu-ti face tu griji. au existat si inainte de a fi pe HN si vor exista oricand.

      Ștergere
  7. dar exista un principiu sanatos pe care cine il respecta nu cade victima niciodata: acela cf. caruia imi dai produsul-iti dau banii, nu? daca nu o aveau in magazin si tb sa ajunga ulterior, well, o luati cind ajunge si o platiti cind o luati, nu?
    intimplarea e trasa la indigo cu multe altele si mi se pare usor fructul naivitatii, evident ca o sa se tot repete atita timp cit sint oameni dispusi sa plateasca in avans nu-se-stie-de-ce
    mi-e greu sa cred ca se profileaza la orizont o criza de hote de bucatarie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu, nu se profila o criza de hote, ci una de timp. am alocat doua sambete achzitionarii eletrocasnicelor pentru dotarea unei noi bucatarii. si cam toate electrocasnicele pe care le-am luat, obiecte mari, mi-au fost livrate ulterior, la data stabilita. nu am plecat niciodata cu frigiderul sau masina de spalat in in masina. :) in general, le cumperi, le achiti si ti le livreaza ulterior. greaseala a fost ca am crezut ca din magazinul de la Iasi va veni in termenul comunicat. dar ne-am invatat minte, oricum. si stim acum in mod cert ce magazin sa ocolim in viitor.

      Ștergere
  8. Eu am fost zilnic in ultimele 4 zile pe la Flanco si abia azi am reusit SA ACHIT un robot de bucatarie care va ajunge abia marti la mine de la Constanta. Asta "deoarece" pe stoc sunt putine produse acum fiind in desfasurare promotia "black week". Tot acum 3 zile am platit si pentru o combina frigorifica pe care trebuia sa o primesc azi. Asa convenisem cu ei si asa scrie si la termenul de livrare de pe fisa de transport gratuit. Este sambata seara, ora 19:28 si eu tot astept. Duminica nu lucreaza nimeni. De luni sunt iar la serviciu....FLANCO SUCKS

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de acord Flanco SUCKS!!! daca vrei sa cumperi ceva si nu e pe stoc,mai bine te lasi pagubas!! La mine e asa.....eu inca imi aspert frigiderul.......vine vineri,ba nu sambata, ba nu luni...... BUNA TREABA!!!!!

      Ștergere
  9. SUNT INTRU TOTUL DE ACORD NISTE NENOROCITI CEI DE LA LANCO AM LUAT UN PRODUS SI AMPRIMIT ACASA ALTUL SI SPUN CA ALA ERA DAR NU AM FOST EU ATENTE DE PARCA O COMBINA DE 401 L E TOTUNA CU UNA DE 375L SPER SA CASTE LUMEA OCHII BINE SI SA NU MAI CUMPERE DE LA EI

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am luat un lcd si o mas. de spalat.a 2 zi au fost livrate si instalate.cred ca sunteti ghinionisti

      Ștergere
  10. Doamna draga eu sunt client fidel la FLANCO de mai bine de 3 ani si sunt foarte multumit de profesionalismul de care dau dovata acesti oameni. Nu as putea crede in ruptul capului ca ei doresc sa agate clientii prin astfel de mijloace pe care le-ati precizat dumneavoastra mai sus si cred cu tarie ca defapt ati fost angajata sa faceti anti reclama celor de la FLANCO pentru o bucurie de la DOMO. O viata placuta !

    RăspundețiȘtergere
  11. Salut tuturor, nu sunt clientul nici unui magazin precizat de dumneavoastra mai sus, nu zic ca nu-i adevarat ce a-ti relatat dar mas indoi ca firme asa mari cu un prestigiu pe piata romaneasca s-ar preta la asa greseli mai ales datorita renumelui facut pe aceasta piata,si totusi daca e asa inseamna ca inca mai de a ne imbunatatii calitatea swrviciilor.Bafta tuturor

    RăspundețiȘtergere
  12. Da,aveti dreptate in legatura cu profesionalismul si seriozitatea astora de la FLANCO.Alaltaieri am cumparat o masina de spalat.Mi-a zis nene ala ca nu-mi completeaza garantia at pt ca o sa-mi tr o masina ambalata,nu pe aia expusa si sa merg dupa ce o primesc cu certif. de garanie.Sa vedeti surpriza azi:au adus masina neambalata,doar invelita in folie,inauntru era uda si acolo erau si certif. de garantie si o schita care arata cum se instaleaza, toate ude si sifonate.Nu avea nici manualul de utilizare macar.Am mers la magazin sa intreb de ce am primit masina asa si unde-i manualul,la care tipul incepe sa dea din umeri si zice ca nu are manual,ca el nu stie.In ziua cand am platit-o chiar el a luat manualul pt ca a incercat sa-mi arate ceva si nu stia nici cu instructiunile in mana.Mi-a listat niste instructiuni de pe net,mi-a completat garantia si cam atat.Restul angajatilor au plecat,s-au ascuns,nu stiu si a ramas doar nenea asta care nu stia nici sa vb bine si pe deasupra si nesimtit.Mi-a pus foile in brate si a plecat si el bine mersi.Mai stiu pe cineva care a patit ceva asemanator tot cu o masina de spalat doar ca pers respectiva a primit-o stricata.Am crezut ca doar astia din CARANSEBES sunt neseriosi,dar se pare ca asta este politica celor de la FLANCO:NESERIOZITATEA!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu prea obisnuiesc sa cumpar produse de la Flanco..dar nu am auzit numai de rau despre ei:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Ha! Nu ati auzit de hote HD, 3d, cu wi-fi?? pacat!

    RăspundețiȘtergere
  15. flanco e naspa, un router care la emag e 60 lei, la flanco e acum 100 Ron, asta inainte de Black Friday pentru a scadea preturile si a spune ca sunt reduceri, sunt penibili!

    RăspundețiȘtergere
  16. falancooooo!!!!!nimic de capul lor ...te tine cu vorba pana iti iese peri albi nu alta...minciuni si bataie de joc....trebuia sami aduca un frigider de o saptamana si in fiecare zi imi spuneau az ,azi,azi azi...pana mia venit nebuneala si leam forbit putin mai respicat....probabil dormeaeu...ca a doua zi a venit....nui nimic de capul lor....rusineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......

    RăspundețiȘtergere
  17. TEAPA FLANCO

    Am fost nevoit să returnez un produs de la FLANCO findcă era defect.
    Cumparasem produsul cu cateva zile inainte si pe cand ajung acasa constat ca era defect:, am pornit la drum inspre Flanco convins ca exista o lege care iti permite sa returnezi produsele in 31 zile, daca nu esti multumit de ele, nu stiam exact ce lege dar stiam ca este una.
    Ajung la Flanco și tipul de la magazin de treaba de altfel îmi spune că nu se poate face returul produsului findcă acea lege de care vorbesc eu nu mai e valabilă. Eu, bazat pe ce știam, încep să ameninț cu OPC-ul și să cer să-mi dea în scris că refuză să-mi primească produsul. Ei o țineau una și bună că eu trebuie să repar produsul la serviceul producătorului. Până la urmă am căzut de acord să-mi fie trimis produsul in service.
    Dupa ce a trecut 15 zile termenul limita de iesire din service al produsului ma duc bucuros la FLANCO sa imi recuperez paguba, cand ajung la magazin ce sa vezi produsul meu nu era, nervos si parca cu o lehamite enorma fata de ei am cerut din nou inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii lui , sefa de magzin refuza fara motiv , am cerut din nou sa-mi dea in scris că refuză să-mi inlocuiasca produsul.
    M-am interesat intre timp sa vad daca ei au dreptate si ce sa vezi NU AU legea exista si este valabila si azi

    RăspundețiȘtergere
  18. buna ziua
    se pare ca aceasta problema persista si acum
    am comandat un laptop in data de 12 decembrie
    si nu a juns produsul nici in ziua de azi
    norocul meu este ca am solicitat ca modalitate de plata ramburs si am banii .
    am sunat din 2 in 2 zile la cei de la flanco si
    bineinteles cei de la vinzari nu erau disponibili
    voi anula comanda azi si voi merge la magazin
    la alt magazin nu flanco



    RăspundețiȘtergere
  19. În data de 11.04.2014, la ora 20:49, am achiziționat (plata in numerar ) o masina de spalat INDESIT din magazinul Flanco Ploiesti, strada Calomfirescu, centrul comercial AFI PALACE.Conform programării stabilite împreună cu reprezentantul Flanco Ploiesti, produsul trebuia livrat în cursul zilei de luni, mai exact în data de 14.04.2014.Am asteptat bunul achizitionat, dar predarea acestuia nu a fost indeplinită și nici nu am fost sunată asa cum prevedea acordul de livrare. De asemenea, trebuie sa precizez ca nu au fost semnalate telefonic eventuale motive de întarziere.
    Am încercat in nenumarate randuri să contactez magazinul Flanco din incinta mallului AFI PALACE, dar, din păcate, nu am putut intra in legatura cu niciunul dintre angajatii Flanco Ploiesti pentru a clarifica aceasta situatie. Nici sesizarea facuta pe site-ul Flanco Bucuresti nu a rezolvat problema.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am cumparat de la flanco afi cotroceni o masina de spalat hotpoint si un frigider samsung in data de 25 mai 2014 cu livrare in data de 27 mai 2014. Am fost inselata cu plata de instalare masinii de spalat in valoare de 80 lei fiind mintita ca daca nu fac instalarea aceasta pierd garantia. Pe moment am acceptat plata acestei taxe ulterior interesandu-ma am aflat de minciuna. Mareeee teapa! Daca nu ar fi interesati (comisioaneeeee!) nu ar promova serviciile altor firme. Clientul nostru, Prostul nostru!!!!!!!!!!!!

      Ștergere
  20. si eu am patit-o cu flanco cu o tableta, de atunci am luat doar de pe emag

    RăspundețiȘtergere
  21. Mai mult decat adevarat acest articol. Am cumparat joi seara o combina frigorifica din Flanco Galati, si o asteptam sa vina..si in timpul asta am tot cautat articole pe net sa vad cat de seriosi sunt cu transportul, combina nu era in magazin in momentul respectiv dar mi.au promis ca o vor aduce de la Constanta, iar sambata dupa amiaza imi va fi livrata acasa. Am sunat si ei habar nu aveau ca se va livra azi sambata, ba mai mult nici nu se fac livrari sambata. Si mi.au promis ca in decursul saptamanii viitoare combina va fi acasa. Slabe sanse..in urma a ceea ce am citit. Fugiti de Flanco oameni buni, cat de tare si cat de departe puteti!

    RăspundețiȘtergere
  22. Am cumparat o masina de spalat Hotpoint , model WMD 7222B ( seria 410222216 , numarul 30762659095 ) , onlain , la care nu am primit certificatul de garantie oficiala si nici certificatul de garantie extinsa , nici cuponul razuibil conform promotiei cu garantia de 5 ani.
    Am primit doar certificatul in limba italiana . Cum as putea sa intru in posesia acestora .
    Masina afost achitata la Fan Courier cu chitanta 23284548620/24.10.20014
    Pe parcursul a 7 zile am incercat sa iau legatura telefonic cu Flanco Tirgu-Jiu sau Bucuresti dar nu raspund la telefon .
    Aceasta este firma FLANCO !!!!!!!! Fugiti cat mai aveti timp .

    RăspundețiȘtergere
  23. Va multumesc ca, atunci cand dati peste aceasta postare si v-ati confruntat cu situatii similare cu a mea, reactionai si va povestiti intamplarea. Au trecut ani de zille de cand am scris si reactii tot vin. din cand in cand. ca dovada ca nu a fost un accident ceea ce mi s-a intamplat mie. continuati sa va spuneti nemultumirile si, mai mult, faceti reclamatie la protectia consumatorilor. oamenii chiar se misca! cei care ofera servicii si produse si ne leaga contractual de ei, evident, benevol, pentru ca ne dorim acele servicii si produse, cred ca ne pot transforma in sclavii lor si ca au toate drepturile, in timp ce noi avem doar obligatia de a plati.

    RăspundețiȘtergere
  24. Cu Flanco am avut cea mai proasta experienta de comert online. Nu te baga in seama pe e-mail iar la telefon nu rezolvi nimic. Eu nu voi mai cumpara de la ei si recomand acelasi lucru si celorlalti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Confirm si eu ca angajatii Flanco nu au vreo treaba cu promptitudinea si nici nu comunica cu clientii. Cazul meu: comanda data pe 25.12 si neconfirmata pana in prezent, iar ieri, prima zi lucratoare de dupa Craciun, am fost asigurat ca voi fi contactat in cel mai scurt timp de colegii operatoarei Flanco careia i-am cerut telefonic relatii despre stadiul comenzii. Ce nu inteleg eu este cum poate astepta cineva cu lunile pentru a primi niste produse care au si fost achitate in avans. Eu, vazand ca nu sunt contactat nici dupa apelul telefonic, am mai trimis spre seara un e-mail si neprimind raspuns, am comandat astazi acelasi produs la alt magazin online si astept sa-mi fie livrat maine.

      Ștergere
  25. Buna..am si eu o experienta neplacuta cu Flanco ..Kaufland Resita....Am cumparat..o masina NOUA INDE.SHIT....DEFECTA..(NEFOLOSITA la nicio spalare...).Masina livrata fara ambalaj original...in folie de plastic......PROSTII PAMANTULUI ....incepad cu Directorul de magazin....Bata....Cica nu vor sa-mi inlocuiasca......Bla Bla Bla......Au trimis un expert Servicemann....sa constate....si a Constatat...MASINA NOUA CU PLACA DE BAZA DEFECTA........urmeaza maine sa vad ce se va intampla....Doresc sa mi-o schimbe cu alta Noua....Alta Marca...EXCLUS Indesit...Daca nu LUNI DEPUN RECLAMARIE LA ANPC....Sper s-o rezolv....Oricum Flanco... n! BIG JEG JEG JEG JEG..sa nu mai aduc de ei....Si o sa le fac si cea mai Proasta reclama....Cu stima pentru BLOG....George....Caras-Severin

    RăspundețiȘtergere
  26. Si eu am avut o experienta oribila. Am cumparat de la Flanco un frigider Samsung, am spus ca doresc unul nou, nu pe cel expus. Au zis ca il aduc pana miercuri, a venit vineri si era reambalat. Au zis ca mi-l inlocuiesc cu unul nou, dar trebuie adus ai ca vine pana marti-miercuri (era si pastele intre). Cum nu raspundeau, am venit iar la magazin. Au zis ca sau bani inapoi, sau discount. Sotia a acceptat discount 150 ron, dar nu mai cumpar nici macar un pix de la ei.

    RăspundețiȘtergere
  27. si eu am o experienta foarte proasta cu flanco. am dus la reparat un laptop assus caruia i s-a dus bateria la nici un an de la cumparare. toate bune si frumoase doar ca la o saptamana dupa ce l-am luat nu se rezolvase nimic, acelelais defectiuni, l-am dus din nou ni l-au tinut 2 saptamani in care tot imi spuneau ca mi-a expirat garantia, ca nu stiu ce mai are si nu tin de ei, pana la urma l-am luat cu promisiunea ferma ca s-a rezolvat, inclusiv s-a inlocuit bateria, inclusiv s-au facut probe 2 zile si merge foarte bine,si ghici ce? la fel cum l-am dus, are aceleasi defectiuni, aceleasi probleme. intr-adevar, intre timp garantia expirase, dar nu e problema mea ca ei nu si-au facut treaba de prima data. si ca sa fie treaba facuta bine mi-au pierdut si factura cu bonul fiscal atasat. laptopul l-am luat azi, maine sau poimaine merg peste ei si le duc pe cap si protectia consumatorilor. si un sfat nu le mai cumparati produsele sub de proasta calitate, laptopul asta avea unele defecte inca de cand l-am luat dar nu l-am mai dus inapoi ca deja l-am schimbat odata. initial luasem un dell dar am avut probleme cu el ca nu mergea, nu se aprindea din prima cand apasam pe butonul de start, si l-am dus inapoi si am luat assus-ul asta ca era singurul la acelasi pret. si nici service-ul nu il asigura te mint cu nerusinare. nu stiu cum sunt celelalte firme dar asta e de tot rahatul. si deja si-a pierdut 5 clienti din cauza mea si vor mai fii si alti ca tuturor le zic sa nu cumpere de acolo, rude, prieteni toti cei care stiu patania mea renunuta la serviciile lor.

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna ziua,
    Pe data de 20.11.2015 ca tot a fost vinerea neagra m-am deplasat la magazinul Flanco din Ploiesti mol shopping city.Am cumparat o camera video sport care era in promotie (de la 299 la 179 ron)..Cand am ajun acasa si am desfacut camera din ambalaj am observant ca nu functiuona si ca nu era camera pe care am cumarat-o eu la pretul de 179 ron si una la pretul de 99 ron. Mentionez ca ambalajul acestei camera era de la acea camera de 179 ron. Apoi am observant in ea un card SD pe care l-am verificat in PC si stupoarea mea a fost sa gasesc pe card poze cu o persoana de sex feminin si copii ei si muzica.
    M-am deplasat inapoi la magazinul mentionat de mai sus si am cerut sa vorbesc cu un sef sa ii explic patania mea acesta ma ia si peste picior si incearca sa ma convinga ca nu vad eu bine si ca nu este alta camera in cutie. Iar dupa ce ii arat ca accea camera expusa pe care am comandato si platit si am comparato cu cea din cutie si ii explic ca nu seaman deloc (incepand de la sistemul de prindere,forma,butoane etc.) ma intelege. I-am explicat de cardul SD si I-am recomandat sa se uite pe poze , stupoarea mea a fost ca nici nu la interest. Eu mi-am recuperat banii inapoi pe camera pentru ca nu mai am incredera sa cumpar vreodata produse de la dumneavoastra dupa aceasta patanie..
    In viata mea niciodata nu am facut reclamatie la politie sau la OPC dar acum sunt foarte hotarat pentru faptul nici macar nu si-a cerut scuze angajatii dumneavoastra si ma mai lua cum s-ar spune peste picior.

    RăspundețiȘtergere