miercuri, 13 iunie 2012

Domnul profesor Basescu

Urmaresc conferinta de presa a presedintelui Traian Basescu. Si ma simt de parca as fi in urma cu multi, multi ani, adica vreo 10, cand am facut cursurile post-universitare de relatii internationale si integrare europeana, in 2001.

Citeam declaratia de ieri a presedintelui. Ii invita pe jurnalisti ca pana azi, la actuala conferinta de presa, sa citeasca tratatele UE de pe site-ul presedintiei. :)) Iertati-ma, dar i-a luat asa de sus pe colegi mei.

Iar astazi, domnul profesor ii intreaba pe studenti: Ati avut timp sa citit bibliografia?

Astept cu interes, desi stiu ca televiziunile vor taia transmisia live, intrebarle "studentilor". sa vedem, au inteles lectia despre institutiile UE?

Pana la urma, e biine ca se explica, pentru toata lumea, procesul de lucru privind reprezentarea Romaniei in institutiile europene.

18.16: Ma asteptam sa le-o serveasca - presedintele arata ca la Consiliile Uniunii Europene nu merg ministrii, ci secretari de stat. E o chestiune pe care am remarcat-o consultand listele de participare la Consilii.

Revin... pe masura ce am alte impresii.

Un comentariu:

  1. Ponta n-are nevoie de ce are, vrea tot ce nu i se cuvine, ca un prunc lipsit de 7 ani de acasa.Razgaiat, care zice: Vreu tot ce n-am voie.

    RăspundețiȘtergere