vineri, 8 iunie 2012

Bizar... bizar...

De fiecare data cand se schimba conducerea ministerelor de care ma ocup sunt curioasa sa consult CV-ul noilor sefi si declaratiile lor de avere. Am lasat sa treaca un pic de timp si m-am uitat si pe cele ale celor doi noi in MAE: Marga si Dan Petre.

Va marturisesc ca am fost uimita sa constat ca declaratia de avere a lui Dan Petre nu contine nimic, cu exceptia unui Alfa Romeo vechi. Si am inceput sa ma intreb cum naiba poti trai - si probabil bine, avand in vedere persoana in cauza - fara sa castigi niciun ban un an de zile. Pentru ca secretarul de stat nu are niciun venit pe 2011. Pe langa faptul ca nu detine niciun apartament - ceea ce nu e ciudat, ca poate omul prefera sa stea cu chirie sau sta cu familia.

Bineinteles ca am citit si declaratiile de avere ale lui Bogdan Aurescu si Luminitei Odobescu, ambii colegi pe aceeasi pozitie ai domnului Petre. Fiecare are trecute apartamentele, venitoruile salariale si din alte surse, adica ceea ce te-ai astepta sa gasesti - dupa ce citesti de ani de zile astfel de documente - intr-o declaratie de avere de secretar de stat. Nu ma refer la dimensiunea averilor, ci la faptul ca fiecare detine acolo, ceva. Sau a avut un castig in anul anterior completarii declaratiei.

Oricum, este tare bizar sa nu fi castigat nimic in 2011. Asta imi spune ca n-a avut niciun loc de munca retribuit. Asta imi spune ca fie a facut voluntariat, fie n-a prea muncit, ci a aparut doar la tv, fara sa fie platit.

Bizar... bizar...

PS. Am scris despre asta si am atasat declaratia aici. Dar o puteti gasi si pe site-ul MAE.

2 comentarii:

  1. Cum ,nu a trecut in declaratie nici macar rasplata pentru pro-usl-ism manifestata violent la diverse televiziuni ?

    RăspundețiȘtergere