luni, 24 august 2009

I'm back!

E adevarat, nu v-am anuntat ca plec, dar va anunt ca ma intorc. Dar n-am vrut sa intorc cutitul in rana celor al caror concediu era ceva mai tarziu sau l-au avut deja. :)

Asadar, m-am intors dupa doua saptamani de absenta. Am fost in concediu. In perioada urmatoare va voi povesti descoperirile mele din Spania, unde am fost pentru prima data. Mi s-a indeplinit dorinta de a vedea Barcelona, dar am si colindat putin prin"imprejurimi", adica la Valencia, in Andorra si in sudul Frantei, prin zona Perpignan-ului. Am facut un pic de plaja, am inotat si m-am odihnit.

Am facut poze, m-am indragostit de Barcelona, asa cum anticipam, am abuzat de Mojito (adica am baut in fiecare seara cate unul) si m-am scarbit de paella (desi n-am mancat decat de doua ori). M-au amuzat cateii turistilor, parca pe zi ce trecea din ce in ce mai mici, i-am adorat pe buldogii francezi. Pacat ca prietenul meu nu-mi da voie sa tin un pet in apartament, ca mi-as dori un buldog francez.

Daca ar fi sa enumar pe scurt high light-urile vacantei ar fi: Barcelona - Parcul Guell, in special, acvariul din Barcelona, Orasul artelor si stiintelor din Valencia, infrastructura spaniola - au super-autostrazi, cele cu plata cam scumpe, asa ca o sa imi permit sa va dau niste sfaturi de calatorie mai incolo, daca aveti intetia de a inchiria masina si n-ati mai facut-o in Spania, fructele de mare. Si Hard Rock Cafe din Barcelona, din Piata Catalunia. Despre ele, pe larg, in postarile viitoare. :)

6 comentarii:

  1. Te invit sa scrii si pe cumafost . ro despre... cum a fost.

    RăspundețiȘtergere
  2. de fapt e parcul Guell ;) - catedrala Barcelonei si Zoo sunt si ele demne de vizitat

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anonim: multumesc, spelling mistake.:) catedrala am vazut-o, in schimb n-am vazut zoo si imi pare rau ca am ratat-o, mai ales ca imi plac la nebunie animalele si vreau sa vizitez gradinile zoologice din orasele pe care le vizitez.

    RăspundețiȘtergere
  4. bine-ai revenit! atept detalii si istorioare! missed your posts. :-) pupam!

    RăspundețiȘtergere
  5. @irina: multumesc. povestesc, povestesc, dar trebuie sa fac o oarecare ordine in fotografii, ca ele ilustreaza cel mai bine ceea ce am vazut. promit sa nu intarzii.:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasa vacanta din cate ai povestit mai sus . Si eu de abia astept sa plec in Spania si primul lucru care ajung acolo e sa merg in Barcelona .

    RăspundețiȘtergere