vineri, 6 ianuarie 2012

I'm back

Gata, m-am reintors la munca, dupa un an de pauza in care am stat cu Ingrid, fiica mea. Asta nu inseamna numai ca reincep sa scriu pe Hotnews.ro, ci si pe blog.

S-au intamplat multe in acest an, m-au mancat degetele sa ma apropii de tastatura, insa fascinatia fetitei pentru laptop m-a facut sa-mi fie imposibil, de cele mai multe ori, sa scriu ceva.

Foarte multi mi-ati cerut sa spun daca mai vad lucrurile la fel ca inainte de aparitia copilului in viata mea, referitor la concediul pentru cresterea acestuia. Da, viziunea mea nu s-a schimbat foarte mult. E adevarat, mi-as fi dorit sa pot sta cat mai mult acasa cu Ingrid, insa am optat nu pentru un concediu de doi ani, ci pentru unul de un an.

Alte lucruri ti se schimba cu adevarat in viata si astea raman, fie ca are copilul o zi, o luna, un an doi sau probabil 20. Ingrid e prioritatea vietii mele, este mai imporanta decat orice realizare profesionala, desi recunosc ca profesia exclusiva de mama nu m-ar satisface.

In acest an am stat zi de zi cu copilul meu, n-am lasat-o fara mine mai mult de 3 ore, daca ma gandesc bine. Si am savurat fiecare moment. Insa adesea m-am gandit ca mi-era dor si de mine, cea de dinainte. Asa ca o imbinare a calitatii de mama cu cea de om activ profesional este ceea ce satisface toate laturile sufletului si personaliatii mele.

Dar gata, acum am revenit pe baricade. Sper sa imi fiti alaturi, asa cum ati facut-o si inainte. Vad ca in curand voi avea 300.000 de cititori ai blogului. Tuturor le multumesc si sper sa ni se alature si altii.

Va doresc un 2012 in care sa simtiti ca lucrurile se indreapta si in care sa va mearga foarte bine!

Un comentariu:

  1. Welcome back !!! Succes deplin in imbinarea celor doua joburi, unul mai solicitant decat altul, mami si jurnalista !!

    RăspundețiȘtergere