joi, 3 decembrie 2009

Ce credeti ca vom vedea la dezbaterea de diseara?

Lacrimi... atacuri.... diplomatie... dezvaluiri...resemnare...

Eu ma astept la o dezbatere agresiva, ma astept ca Basescu sa atace - oricum nu mai are nimic de pierdut ar spune unii - nu am idee cum va fi Geoana. Ma astept totusi sa fie mai "viu" decat l-am vazut intreaga campanie.

Va veti uita la dezbatere? Eu cred ca ar putea fi momentul decisiv pentru multi indecisi. Daca nu asta, care?

Voi la ce va asteptati pentru diseara?

PENTRU CEI CARE VOR O ZI FARA REALITATEA TV, HOTNEWS.RO TRANSMITE LIVE DE-ACOLO, LA FEL CA ORICE TELEVIZIUNE. ASA CA PUTETI VEDEA DEZBATEREA NU PE TELEVIZIUNI, CI PE HOTNEWS.

14 comentarii:

  1. :) Nu ma uit; sa se uite indecisii ;). Pina duminica dupa ce voi vota televizoarele mele nu vor mai receptiona nici un post care prezinta campania electorala. Asa imi iau eu portia de "liniste" ;) .
    Prin urmare: nu astept nimic; nici de la seara asta, nici de la urmatorii 5 ani, oricare le-ar fi culoarea. Sincer :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, ne uitam, dar nu la Realitatea TV. ;) http://bit.ly/4J0sH4

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi doresc ca Basescu sa fie mai bataios. Ce va face el, nu prea stim. Din pacate m-a cam dezamagit (de multe ori) in anii astia asa ca nu prea stiu ce sa mai cred. Oricum, in campania electorala de acum a fost sub media cu care ne-a vrajit acum cativa ani. Pacat ...

    Totusi, parca, de cand a fost difuzat filmuletul, se simte o schimbare de atitudine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Diseara? Logica contra bilbielii, asta va fi. Daca ar depinde de rezultatele confruntarii, Basescu ar cistiga alegerile cu 70 la suta. Daca ar depinde. La toate intrebarile lui Basescu veti auzi raspunsuri demagogice. La intrebarile lui Geoana - logica, argumentare si fier, metal, beton. Atit in glas, cit si in argumentare. Asa cum este Basescu de obicei. Daca alegatorul in totalitatea lui ar fi mai inteligent, nici nu s-ar mai pune problema intr-o tara ca Romania, intr-un stat-membru al UE si NATO. Sa mergi inapoi in bratele rusilor - asta ar fi cea mai mare nerecunostinta a romanilor pentru tot ce a facut Occidentul si s-ar egala cu intoarcerea armelor. Mi se pare o prostie cit lumea de mare. Si daca asta va face alegatorul roman, asta va fi. Anume incolo se va duce "noua" administratie. Restul sint prostii si manipulare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu si oricum eu m-am decis deja.
    Vreau doar sa vad "impartialitatea si profesionismul " lui Turcescu.
    Intr-o alta tara situatia ar fi riscanta:te ridica sau te doboara!
    Dar la noi...dureaza trei zile..

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca Turcescu o sa joace murdar. E ultima sansa a lui Vantu. Vor veni cu alte trucaje la adresa lui Basescu.Deja circula zvonuri despre un viol. Ar fi bine sa nu ii mai lase cu telefoane, sms-uri si fituici. Si sa stea pe scaun, nu in picioare. 3 ore e prea mult pentru cineva care a fost operat la coloana...Cred ca geoana va avea galerie dubla ( PSD plus PNL) . Mai cred ca Realitatea /Antena vor pune iar titluri aiurea , complet diferite de ce se discuta si care induc panica ( de genul Basescu dictator/tara o ia la vale/solutiile lui Geoana). O sa mai vedem comentarii proGeoana pe la ora 22 , pe A3 si iRTV, indiferent ce prestatie va avea cantidatul. Mi-as dori ca Basescu sa fie mai bataios, sa il sperie, sa ii traga pumni, sa il faca asa cum l-a facut la Primarie!Din pacate , nu cred ca Turcescu il va lasa....Formatul aproape imbecil cu cate 2 minute pentru fiecare nu le da timp sa isi formuleze un discurs. Basescu il gandeste, pe cand Geoana il repeta ca un magnetofon stricat , de pe banda! Pentur Basescu, Geoana e un adversar mai bun decat ar fi fost Antonescu, bun orator si demagog inascut. Nu uitati Antonescu se jura ca nu a tradat pe nimeni , niciodata.Doar electoratul!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca cei care vor vota s-au hotarat deja cu cine merg (sau cu cine nu). Mai suntem unii care nu ne-am hotarat daca merita facut 4 ore frigul la coada la sectie. Geoana are azi ultima sansa sa ma scoata duminica din casa.

    RăspundețiȘtergere
  8. Anne-Marie, ma voi uita.

    Dar IN NICIUN CAZ pe Realitatea TV.

    Asta apropo de ziua fara Realitatea Tv.

    www.facebook.com/pages/3dec-ziua-fara-realitatea/189106501767

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu as vrea sa primesc un raspuns la o singura intrebare adresata fiecarui candidat:
    Ce veti face daca veti pierde alegerile?

    Detalii pe blogul meu

    RăspundețiȘtergere
  10. O sa ma uit. Nu vreau sa vad filmulete, acuze, plansete, icnete, biletele, dosarele. Nu vreau sa vad nimic ilogic, irational, teatral.

    Vreau sa vad programe, si in functie de asta o sa votez. Desi inclin intr-o anume directie dezbaterea de azi imi poate schimba parerea.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nici un liberal de dreapta nu-si da votul pentru un candidat al stingii.
    Au mai fost alinate cu PSD, pentru guvernare sau punctual legislativ, dar NICIODATA pentru a vota un candidat al partidului lui ILIESCU.

    Liberalii de stinga sunt in alte tari ...

    RăspundețiȘtergere
  12. Basescu ar trebui sa se concentreze pe politici, pe proiectele sale din domeniul reformei politice, educatiei, agriculturii, justitiei si pe lipsa de continut a proiectului Johannis. Dl Geoana a renuntat la platforma cu care s-a prezentat in primul tur, venind acum ca reprezentantul unei coalitii de guvernare care isi propune ca scop strategic pentru urmatorii trei ani instalarea ca premier a lui Johannis, tot asa cum Vacaroiu in 1992 s-a prezentat in fata parlamentului cu un program de guvernare pe patru ani despre cum trecem iarna pina in 1993.

    Nu l-am votat pe Basescu pentru ca este uman, l-am votat pentru ca m-a convins ca chiar vrea sa faca ceva din ceea ce ne propune. Ca sa fiu sincer, tocmai din neincredere nu l-am votat in 2004 la locale, desi am votat DA. L-am votat doar cind a renuntat la primarie si si-a legat viitorul politic si eventual libertatea de platforma DA.

    RăspundețiȘtergere
  13. da, din pacate si eu cred ca turcescu va juca (subtil) murdar, mimand o obiectivitate de mucava cu priviri feroce si ridicari de voce aruncate in mod egal ambilor candidati si cam atat. chiar de la 'gandirea' formatului, turcescu s-a asigurat ca il avantajeaza pe geoana care este un valoros exponent al scolii comuniste romanesti bazata pe memorare si recitare de diferite poezii (la toate materiile). Formatul nu va permite sa devina evidente lipsa de continut, valori, spontaneitate si simt al umorului care caracterisice uneltei 'cam prostanace' a unei odioase coalitii comunisto-securisto-mafiote.

    RăspundețiȘtergere
  14. foarte adevarat...traian basescu va scoate probabil ultimii asi din maneca (nu stim cati mai are...) deoarece nu mai are ce pierde...ultimele sondaje il dau favorit clar pe geoana

    RăspundețiȘtergere