joi, 13 mai 2010

Bites of China

M-am intors din China de o saptamana, insa plecarea la Bruxelles la doar cateva zile si oboseala cauzata de diferenta de fus orar m-au impiedicat sa scriu pe blog despre aceasta experienta extraordinara.

Am fost la Expo Shanghai 2010 si am facut o groaza de poze. Multe dintre postarile viitoare - pe care le voi scrie sub titlul general "Bites of China", bucati de China - vor fi in mare parte din fotografii.

Vor fi impresiile mele personale, ale unui vizitator in China, mai degraba decat articole. Articole despre expozitie am scris pe HotNews.ro. Ceea ce va urma va fi un jurnal al calatoriei mele in China, fara pretentia de a fi ceva cronologic sau riguros. Sunt, asa cum am spus, bucatile de China pe care am crezut eu ca merita sa le impartasesc.

5 comentarii:

  1. @Menaru

    Ai mancat rata beijingheza? Sau nu ai fost si la Beijing? Bine, gasesti si la Shanghai, dar aia originala e la Beijing.
    Un vierme de matase pus pe bat si fript ai vazut pe Wanfujing in Beijing? Sau scorpioni si stele de mare pe bat si pe care ti le frigeau pe loc? Yummy

    RăspundețiȘtergere
  2. am mancat rata, nu stiu de care, recunosc. am fost doar in Shanghai. in Shanghai, in bazarul/zona comerciala si turistica de langa Gradina Yu Yuan am mancat niste sepie si n-am indraznit sa mananc chestii pe bat pe care nu le-am putut identifica fara un atlas zoologic. mi s-au parut gretosi puii aia miniaturali.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Menaru

    Gradina Yu Yuan e tare si pentru podul ala in zig-zag peste lacul interior, dar si pentru pietrele pretioase si semi (ai vazut cat jad e acolo, de toate culorile posibile)? Miss it
    Ai urcat in zgarie norul Jin Mao, ala care e ca un stilou? Super, mie mi-a placut la nebunie acolo

    RăspundețiȘtergere
  4. @Menaru

    Puii miniaturali sunt chiar vrabii, no joking. Chinezii aia orice umbla pe sub pamant, orice inoata si orice zboara, asa zic ei. Oricum, tot restaurantele thai si alea coreene mi-au placut cel mai mult in China. Si alea japoneze, dar erau prea pricey ptr mine

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim de la 11.33

    Vrei sa zici chinezii aia `mananca` orice..., nu?

    RăspundețiȘtergere