marți, 9 iunie 2009

Ratoiul Donald a implinit 75 de ani

Donald este batran, a implinit azi 75 de ani. Isteric, ghinionist, dar foarte simpatic, imi amintesc de Dinald de cand asteptam cu nerabdare sa inceapa sambata "Gala desenului animat". V-o mai amintiti pe Viorica Bucur care ne introducea simpaticele personajele? Cand aparea alaturi de Chip si Dale, imi place de veverite, cand aparea cu nepotii lui - trei ratuste nazdravane - tineam cu Donald.

Ma gandesc adesea la desenele care imi placeau mie in copilarie si la cele pe care le vad copiii astazi. Banuiesc ca orice micut este familiarizat cu personajele Disney. Eu imi amintesc si de Lolek si Bolek, Patratel sau Mihaela. Ooo, Mihaela - momentul meu preferat seara, cand o rugam pe buni sa aprinda mai repede televizorul, pe lampi, fireste, ca sa nu pierd inceputul. :))

Apoi a fost Oblio si Arrow, cainele lui, apoi Sandy Bell (nu mai stiu daca e cu un l sau cu doi) si Testoasele Ninja. Si aici m-am oprit. Nu mai stiu desenele de dupa. Dar cele Disney raman preferatele mele.

Asadar, la multi ani Donald si multi ani de-acum inainte!

Pentru nostalgici...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu