luni, 11 mai 2009

Ce reprezinta Romania in UE? Mai nimic...

Am facut saptamana trecuta un interviu cu Dan Dungaciu si va marturisesc ca n-am avut de multa vreme placerea unui dialog atat de interesant, pe o tema pe care eu o gasesc de maxim interes: politica externa. Analiza facuta de Dan Dungaciu este foarte lucida, lipsita de exaltare si realista si, daca sunteti interesati de subiect, v-as recomanda sa o cititi. O gasiti aici.

Pe de alta parte, mi-a oferit prilejul de a ma gandi si apoi a scrie ceea ce cred despre noi, ca popor. Mi se pare ca suntem de o aroganta foarte mare cand ne credem cel putin buricul Europei, cand credem ca nemtilor le pasa de noi, de-asta ne atrag atentia asupra reformei justitiei, ca UE ne ia in seama cand mergem la Consiliu. Eu zic ca nu e asa si am incercat sa o demonstrez. Aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu