marți, 12 ianuarie 2010

Audierile comisarilor europeni - prima zi

Cele mai bune relatari de la audierile comisarilor le-am citit pe European Voice. Cu ele mi-am completat informatiile obtinute din lecturarea diverselor surse. Insa redactorii scriu si despre atmosfera audierii, despre prestatia comisarilor, fara a se teme a face niste evaluari proprii. Daca sunteti interesati de subiect, iata ce va recomand:

Despre audierea lui Ashton, Rehn, Piebalgs si Lewandowski. Despre Ashton si aici si, mai ales, aici.

Eu i-am ascultat ieri, insa nimic nu se ocmpara cu a fi in sala, prezent la audiere. Prima mea experienta in acest sens a fost la audierea lui Leonard Orban.

Astazi este a doua zi de audieri, l-am ascultat pe de Gucht si il ascult pe Fule. Se anunta interesanta audierea bulgaroaicei Jeleva, care incepe la ora 17.00.

Nu uitati, audierea lui Dacian Ciolos este vineri, incepand cu ora 10.00, ora Bucurestiului.

5 comentarii:

  1. o intrebare de amator :
    sedintele Parlamentului European se transmit pe net live audio/video ? vreun link, ceva ...

    RăspundețiȘtergere
  2. nicio problema, nu e de amator. da, se transmit.

    http://www.europarl.europa.eu/wps-europarl-internet/frd/live/live-video?eventId=20100112-1300-SPECIAL&language=en

    dati refresh, daca nu merge din prima.

    RăspundețiȘtergere
  3. A fost hilar cu Severin care a fost superpapagal

    RăspundețiȘtergere
  4. Absolut natural pentru un blogger roman ar fi sa raspundeti cu trimitere la adresa de limba romana cand aceasta exista!!!

    http://www.europarl.europa.eu/wps-europarl-internet/frd/live/live-video?eventId=20100112-1300-SPECIAL&language=ro

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim 23.04: este extrem de usor sa selectezi limba.

    RăspundețiȘtergere