luni, 18 ianuarie 2010

De ce merg toti sa faca mitinguri la Bruxelles?

Asistentele medicale germane, activistii spanioli, producatorii de branza italieni, sindicalistii polonezi sau camionagiii danezi - de ce merg intotdeauna la Bruxelles sa demonstreze?

E ca o ghicitoare, dar raspunsul l-am aflat in timp ce stateam la o coada imensa la filtrul de pe aeroportul din Bruxelles. Veti zice ca acolo sunt institutiile europene, nu? Asa am zis si eu. Priviti:




Mi s-a parut extrem de funny. Iata de ce: ca biletul de avion e ieftin. :)) Mi s-a parut foarte reusita reclama la Brussels Airlines. Eu am vazut-o pe print, chiar in aeroport. Si marturisesc ca m-a binedispus de dimineata si m-a facut sa parcurg coada de 10 minute la filtru mult mai destinsa si amuzata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu