joi, 4 iunie 2009

Cum diferentiezi o vrabiuta de un vrabioi?

In balconul nostru este un cuib de vrabiute, intr-un loc destul de inaccesibil, probabil de-asta prietenul meu nu a pus in practica amenintarea ca il va desfiinta. Nu cred ca argumentul meu: "E casa lor, nu le-o poti distruge, le vei face nefericite! Unde vor merge?", a avut o atat de mare rezonanta in el. Mai ales ca "fetele", cum le spun eu, sunt extrem de galagioase. EXTREM DE GALAGIOASE!

E ora 19.05 si ele se cearta de zor, sau discuta, dar ciripesc de imi acopera sonorul la televizor, asa ca Obama a ajuns sa isi racneasca fragmentele de discurs prezentate de CNN. Cred ca ciripesc cu schimbul, ca trebuie sa oboseasca si ele de la 6 dimineata, cand ne dau desteptarea.

Azi, prietenul meu, foarte agasat de ele, a fost chiar amuzant. In ciuda orei matinale la care m-am trezit, am fredonat toata dimineata si, la un moment dat, mi-a spus mai in gluma, mai in serios:

- Si tu? Nu-mi ajunge vrabioiul ala?
- De unde stii ca e vrabioi si nu vrabiuta?, l-am intrebat contrariata.
- Nu vezi cat e de perseverent? Fetele nu sunt asa perseverente.

Acum n-am inteles daca in a curta un partener sau in a vorbi atat. Ca, daca se referea la a doua varianta, precis era vrabiuta.

2 comentarii:

  1. Băşcăliosul4 iunie 2009 la 20:32

    Vrabioiul tanjeste dupa vrabiuta, iar vrabia malai viseaza.
    Diferenta serioasa se poate observa la cap si pe piept.Vrabioiul are mai mult negru.
    Probabilitatea sa vedem vrabiute este mai mare, fiindca numarul lor este de peste doua ori mai mare decat cel al vrabioilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Bascaliosul: multumesc pentru indicii. curiozitatea ma impinge sa vad exact ce e, pe baza informatiilor tale.

    stiam eu n-are nimic de-a face cu perseverenta. :))

    RăspundețiȘtergere