miercuri, 8 septembrie 2010

Reuters publica 3,5 milioane de stiri pe an. Cate vor conta in 10 sau 100 de ani?

E o intrebare pe care si-o pune Kirk Citron (un tip care a lucrat in publicitate si acum e consultant media) in speech-ul sau de 15 minute. Suntem invadati zilnic de tot felul de stiri, iar cele mai multe nu trec proba timpului de la o zi la alta, de la o saptamana la alta.

In conditiile in care numai Reuters publica 3,5 milioane de stiri pe an (!!!), cate vor conta peste 50 de ani?



Am stat si m-am gandit ce stire ar putea conta peste 50 de ani, pentru ca stirile de azi sunt old news maine, asta e cert. Oricum, sunt interesant si funny de vazut argumentele din scurta prelegere a lui Citron.

Si totusi, exemplul dat de el, cu gasirea apei pe luna, mi se pare o stire care ar putea conta ceva ani. Un alt exemplu? Habar n-am... poate aveti voi.

Un comentariu:

  1. Nimeni nu poate cunoaste realitatile peste 50 de ani.

    Puteti fi surprinsa cat de ingrata si capricioasa este cona Istoria.

    Ceea ce ni se pare astazi neimportant poate sa devina in timp de o importanta exceptionala.

    De exemplu asta:

    http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//NONSGML+MOTION+B7-2010-0504+0+DOC+PDF+V0//RO&language=RO

    Stire importanta sau demagogie?

    RăspundețiȘtergere