luni, 30 martie 2009

Internship la Economist Intelligence Unit

Parte a programului la care sunt aici in Anglia este sa fac si un internship pe undeva. Am avut norocul sa imi iasa sa merg la Economist Intelligence Unit si sa fiu in departamentul care se ocupa de analiza Europei de Est. Asa ca acum sunt la finalul primei zile si sunt extrem de incantata de oamenii pe care i-am cunoscut. Lucrez sub supravegherea unuia dintre senior analistii din divizie, Joan Hoey, care se ocupa de Romania si Serbia.

Asa ca daca aveti curiozitati privind viziunea lor asupra Romaniei - inainte sa apara urmatorul raport in aprilie - spuneti-mi-le. Am si eu o lista intreaga, sper sa obtin cat mai multe raspunsuri.

2 comentarii:

  1. Ma bucur pentru norocul tau. Succes in continuare...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari! Cum ai reusit?

    Mi-ar place sa citesc si eu raportul referitor la Europa de Est. Sa scrii aici cand il publicati.

    Am o intrebare pentru tine. De unde va luati informatiile?

    Spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere