miercuri, 11 februarie 2009

Sam, un ursulet koala norocos

Am citit pe HotNews.ro o poveste care mi-a facut ziua mai buna: un ursulet koala a scapat din incendiile din Australia si a devenit celebru gratie unei filmari a pompierilor australieni.

Koala este animalul meu preferat si imi place atat de mult incat am fost sa il vad de doua ori la zoo in Viena. Sunt atat de simpatici, chiar daca nu sunt dintre animalele cele mai active, dimpotriva. Nu face decat sa manance si sa doarma toata ziua. Iubitul meu comenta ca, din moment ce mananca eucalipt, este high de-asta e atat de lipsit de vlaga. :))

Parca il si vad acum pe iubitul meu cu privirea aceea care spune "aoleu, din nou vorbim despre koala" cand va citi postarea asta, dar nu pot sa nu scriu despre animalutul asta dragalas, cu atat mai mult cu cat un reprezentant al acestei specii a scapat dintr-o situatie foarte dificila.

Desi filmuletul e cam prost, ca imagine, puteti vedea cum Sam, celebrul koala, il tine de deget pe pompierul care ii da sa bea apa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu