joi, 2 iulie 2009

Job-ul meu de vis

Fiecare jurnal al Realitatii tv vorbeste despre o femela koala care are gemeni, motiv pentru care unul dintre pui a fost respins si este ingrijit de angajatii parcului zoo in care s-a nascut. V-am mai spus eu, si cu alte ocazii, ca acest animalut simpatic este preferatul meu. Din acest motiv regret ca nu locuiesc in Australia. Insa ma gandesc sa adopt unul de la distanta, am gasit si modalitatea de a o face. Ce vreti, e piticul e pe creierul meu! Daca va intereseaza si pe voi, iata mai multe informatii.

Job-ul meu de vis ar fi sa fiu ingrijitor de pui de koala.

Vazand filmuletul de mai jos, mi-am dat seama de ce mama l-a abandonat. Este foarte greu pentru o femela sa aiba gemeni, nu stiu cum ar putea face fata. Sper doar ca mititelul sa ajunga sanatos la maturitate.

5 comentarii:

  1. Băşcăliosul2 iulie 2009 la 14:42

    M-ar interesa... mai intai un raspuns:
    -Sigur-sigur piticul nu e un urias?

    RăspundețiȘtergere
  2. sigu-sigur, uriasii se ocupa de alte chestii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Băşcăliosul2 iulie 2009 la 15:01

    Sper că nu se ocupă de băşcălii.
    Recunosc, mi-am imaginat uneori câte un locşor în creierul unora, care se ocupă de chestii uriaşe, însă nu mi-am atribuit un rol mai mare decât al unui pitic mic-mic, aproape de nimic.

    RăspundețiȘtergere
  4. de bascalii se pare ca te ocupi tu, nu?, din moment ce ai acest nick.

    RăspundețiȘtergere
  5. Băşcăliosul2 iulie 2009 la 15:18

    Dincolo de aparenţe nu e aruncătura de băţ ci a ochilor din balistica fiecăruia.

    RăspundețiȘtergere