marți, 27 ianuarie 2009

Ajutor! Caut idei pentru o prezentare

Am revenit la viata studenteasca si odata cu asta am revenit si la teme. Tema mea pentru cursul Political Economy of EU Integration este sa fac o prezentare, care sa aiba de-a face cu economia si integrarea europeana.

Caut idei, ma ajutati?

Eu m-am gandit la urmatoarea tema: Avantaje si dezavantaje pentru Romania ale apartenentei la UE in contextul actualei crize economice.

Va marturisesc, nu sunt foarte incantata. Asa ca m-am gandit sa va cer ajutorul, sa va intreb ce tema ati alege in locul meu.

4 comentarii:

  1. 1. In primul rand as schimba "avantaje si dezavantaje" in "riscuri si oportunitati".

    Doctrina europeana e de extindere nu de integrare si de aici au rezultat o seama de contradictii intre principii enuntate si politici aplicate (risc).

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Anne-Marie, pana cand ai nevoie de un raspuns? Mi-ar face placere sa colaboram, e bine pana pe sfarsit de saptamana?
    Codruta

    RăspundețiȘtergere
  3. Propunere: Protectionism national vs protectionism european, pozitionarea economiei nationale pe piata internationala dupa aderarea la UE (se schimba sau nu coordonatele?)

    Sau mecanismul politico-economic de creare a unui avantaj competitiv national in contextul unei piete unice europene (vezi cazul Slovaciei si industria de automobile de ex)

    Depinde oricum si de cat de mult timp ai la dispozitie si de nivelul de specializare/generalizare asteptat.

    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Codruta: e cu bataie mai lunga, am vreo doua saptamani la dispozitie. multumesc.

    RăspundețiȘtergere