vineri, 9 ianuarie 2009

Cum si-a batut joc Angelin de timpul si de nervii mei

Cine e Angelin?, veti spune probabil. Un angajat al Casei Asigurarilor de Sanatate a Municipiului Bucuresti.

Ma intreb daca este vorba despre incompetenta, nesimtire, indolenta sau pur si simplu amuzament in a-ti bate joc de oameni. Va povestesc ce am patit si poate imi veti da raspunsul dupa aceea.

In 15 decembrie 2008 am fost sa imi depun actele pentru un card european de sanatate care, in mod normal, ti se elibereaza in 7 zile lucratoare si iti este trimis prin curier la adresa la care vrei. Buun, am spus ca il voi primi la serviciu - ca oricum cea mai mare parte din zi mi-o petrec aici - cel tarziu dupa sarbatori, ca nu stiam care sunt zile lucratoare de sarbatori si care nu.

Din 5 ianuarie, am incercat 3 zile la rand sa dau telefon, la numarul pe care mi-l dadusera ei, sa intreb daca mi-a ajuns cardul la sediu, din moment ce mie nu-mi fusees livrat. Nu mi-a raspuns nimeni la telefon, chiar daca e pentru relatii cu publicul. Suna, suna, nu raspundea nimeni, dar erau dati in care sunam si era ocupat. Imediat ce suna normal, nu raspundea nimeni.

Nu-i nimic, merg direct la sediu. Acolo imi spun ca nu a ajuns cardul si ma cauta in sistem. Unde nu eram, fiindca incompetentul care imi luase datele nu ma bagase. L-am intrebat de ce? "Pai cred ca e in perioada in care am avut o defectiune in sistem", mi-a raspuns.

Bun, dar odata reparat, nu trebuia sa initieze emiterea cardului? Eram, fireste, enervata si omul imi spune: "Doamna, haideti ca va dau o adeverinta, incerc sa va ajut", faza la care imi sare tandara, pentru ca nu facea decat sa isi repare o greseala. Imi face o copie dupa CI si il intreb: "Datele companiei mele le aveti?" Ma intreaba de unde sunt, ii zic. "Aaa, aia sunt buni platnici", apreciaza el. De parca, la cate firme sunt in Bucuresti, stie el ca HotNews.ro sau oricare alta este bun platnic. Imi spune sa merg a doua zi dupa adeverinta.

Ieri, ca asta era a doua zi, n-am putut ajunge si am zis sa le mai dau ragaz o zi sa imi faca adeverinta. Merg azi dimineata, vad ca nu e program de lucru cu publicul. Dar astept si, la un moment dat, intru. Fata de acolo a fost de treaba, m-a intrebat care e problema si ce constatam impreuna? Ca nu figurez in sistem nici acum, ca acel incompetent sau nesimtit nici macar nu incercase sa imi faca adeverinta. Mi-a facut-o ea pe loc - desi, repet, nu era program cu publicul, dar eu maine plec din tara - si m-a trimis la sediul central sa imi fie semnata si stampilata.

In final, mi-am rezolvat problema, dar cu un consum imens de timp si nervi. Si am hotarat sa-i fac reclamatie acelui angajat care si-a batut joc de mine si m-a mintit in fata. Toader Angelin e numele lui si nu sunt sigurul om pe care l-a exasperat.

Colega lui m-a inteles si m-a ajutat, desi azi chiar nu era obligata sa o faca, tocmai pentru ca si ea este satula de incurcaturile pe care le face. Inteleg ca a avut o serie de reclamatii, insa conducerea CASMB nu ia nicio masura impotriva lui, singura banuiala fiind ca are un "spate" puternic.

12 comentarii:

  1. bun venit in romania. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Il poti semnala pe Angelin si pe forum.casmb.ro Nu garantez ca-l dau afara dar cateva palme dupa ceafa tot isi va lua.

    RăspundețiȘtergere
  3. poate ca T. Angelin a visat ulterior ca HotNews nu mai sunt "buni platnici" ... si a fost vigilent, ti-a blocat toata operatiunea... poate ca sefii lui o sa-l promoveze pentru asta ;) ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. pai, daca tot pleci, de ce te mai intorci??? :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Din pacate acelasi lucru se intampla in mai multe domenii, mai ales primarii, iti cer acte fara sa iti spuna tot ce ai de adus si apoi spun ca mai trebuie si ala sustinand ca ti-au spus dar tu pentru ca nu ai scris ai uitat. Si uite asa incepi sa iti faci pile prin birouri, ca la cate drumuri faci toti te cunosc. Oare vom invata vreodata sa fim 'customer-oriented'?

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu ca este o scuza pentru omul care nu si-a facut bine treaba, dar si tu esti un pic masochista :D Pentru 40 de Ron iti faceai o asigurare privata de sanatate pentru o saptamana, asigurare care oricum cred ca e mai buna decat cea pe care ti-o da casa de asigurari

    RăspundețiȘtergere
  7. de ce nu faceti un articol pe hotnews.ro despre prezumtia de VINOVATIE pe care o aplica Casa de asigurari in momentul in care un asigurat vrea sa se inscrie la un medic de familie si i se cere sa demonstreze ca a cotizat corect ultimii 5 ani. Deoarece casa de asigurari nu are sistem informatic la punct sa poata face o verificare in cateva minute. Apropo, nu a trebuit si Dvs sa aduceti hartii cu darile Dvs constiincioase la sanatate in ultimii ani??? Sau aveti norocul sa aveti un singur angajator in ultimii 5 ani? Dr(y) Gin.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa raspund pe rand intrebarilor/observatiilor dvs. :
    1. l-am reclamat pe Angelin presedintei CASMB, nu stiu cu ce efect, insa i-am comunicat si ca aceasta poveste a aparut pe hotnews
    2.plec pentru 3 luni din tara si am o serie de asigurari. dar, om metodic si la insistentele mamei mele - pentru a o linisti mai degraba - am zis sa-mi fac si acest card. este dreptul meu. deci am asigurari de mai mult de 40 de lei ca valoare, nu asta e problema.
    3.@Dr(y) Gin - mi-au cerut doar formularele standard, unul compeltat cu datele mele, celalalt de angajator, adica tot ce era nevoie.
    4. de ce ma mai intorc daca plec?:)) pentru ca vreau sa inlaturi oameni ca Angelin din sistem.:))dar e clonat in atatea exemplare ca trebuie sa traiesc 10 vieti.

    RăspundețiȘtergere
  9. Pai sa fim seriosi, la casele de asigurari angajarile sunt facute pe ochi fumosi si retarzii cam phoot buha toata ziua

    RăspundețiȘtergere
  10. Angelin asta probabil ca este un "Dorel" al lui motocileanu, asa cum era si fostul ministru al sanatatii,paralelul Nicolaescu. Daca vrei sa indrepti lucrurile si sa inlaturi "Doreii" din sistem iti sugerez sa folosesti bomba cu neutroni ca e curata,rapida caci ei "e" multi.

    RăspundețiȘtergere
  11. Dinn cauza unor ....... ca TUOADER ANGELIN imi este greu sa ma intorc in Romania

    RăspundețiȘtergere
  12. AZI AM AVUT SI EU O ASTFEL DE EXPERIENTA LA CASMB DIN VITAN! la biroul de informatii este o doamna in varsta si destul de amabila care dovedeste ca nu a trait degeaba pana la varsta aceasta si deci vorbeste si explica frumos! INSA LA BIROUL IMEDIAT URMATOR, ADICA ACOLO UNDE DOAR SE DEPUN HARTIILE IN BAZA CARORA ITI ELIBEREAZA APOI CARDUL EUROPEAN, SUNT O SERIE DE 3 INUTILI CARE SE COMPORTA GROANIC DE NECIVILIZAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (e un barbat si doua femei, toti 3 sictiriti si nesimtiti)! UNDE MA SFATUITI SA LE FAC O RECLAMATIE? DIRECTOAREI CASMB, NU? mi-au vorbit foarte urat si m-au tratat ca pe ultimul om! si totul FARA motiv! aaa...sau doar pt ca le-am calcat pragul si i-am deranjat cu o intrebare: si anume: "vreau sa-mi fac o asigurare de sanatate; descriti-mi, va rog frumos variantele ca sa-mi aleg pe care care ma intereseaza si care mi se potriveste"! la care mi se raspude ca ei nu-s birou de informatii si de-aici un intreg scandal! femeia aia de vreo 40 si ceva de ani, cu par scurt.... a iesit dupa mine si a strigat dupa mine de s-au uitat toti la ea cum urla.... mi-a fost scarba si sila de ea! PARCA NU E PLATITA PT CE FACE! hai sictir! ehh...asta ca sa-mi descarc si eu furia de moment povestindu-va si voua aici...insa nu ma las pana nu le fac reclamatie...si voi povesti ABSOLUUUUUT tuturor care-mi ies in cale ceea ce mi-au facut!

    RăspundețiȘtergere